ورود قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا برای تکمیل بیمارستان ولیعصر

دیدار نماینده بهبهان و آغاجاری با فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص)

🔴ورود قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا برای تکمیل بیمارستان ولیعصر

🔶به گزارش روابط عمومی دفتر ارتباطات مردمی نماینده بهبهان و آغاجاری؛ محمدطلا مظلومی اظهار کرد: در روزهای اخیر نشستی به همراه استاندار خوزستان، رئیس دانشگاه علوم پزشکی و جمعی از نمایندگان استان با فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا برگزار شد.

🔶وی هدف از این دیدار را تشریح آخرین وضعیت بیمارستان ولیعصر خواند و افزود: با توجه به این که بهبهان منتهی علیه خوزستان قرار دارد و قریب به ۲۰۰ کیلومتر با مرکز استان فاصله دارد لازم است این بیمارستان هر چه سریعتر مورد بهره برداری قرار گیرد.

🔶نماینده مردم بهبهان با اشاره به قدمت ۳۵ ساله این پروژه بیان کرد: بهبهان قطب تجاری و درمانی شهرهای همجوار است و با توجه به هم مرزی با استان‌های کهگیلویه و نه رابویر احمد و بوشهر ۵۰۰ هزار مراجعه کنند برای بخش درمان دارد.

🔶وی در ادامه با بیان این که اعتبار تکمیل پروژه آماده شده گفت: فلسفه درخواست ما از قرارگاه خاتم جهت به اتمام رساندن پروژه روحیه جهادی و سرعت بخشیدن به کار است که امیدواریم مورد نگاه ویژه فرماندهی این قرارگاه قرار بگیرد.

🔶مظلومی تصریح کرد: طبق توافق صورت گرفته قرارگاه خاتم الانبیا بزودی جهت تکمیل بلوک A بیمارستان ولیعصر(عج) شروع بکار می کند.

, , , , ,

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست