پیام تبریک نماینده بهبهان وآغاجاری به مناسبت روز دانشجو

پیام تبریک نماینده بهبهان وآغاجاری به مناسبت روز دانشجو

🔴به گزارش روابط عمومی دفتر ارتباطات مردمی نماینده بهبهان و آغاجاری: محمدطلا مظلومی نماینده مردم شریف بهبهان وآغاجاری در مجلس شورای اسلامی 16 آذر ماه روز دانشجو را در پیامی تبریک گفت:

✒️متن پیام به شرح زیر است:

🔶روز دانشجو تبلوری روشن از حق طلبی، آزادی خواهی و استقلال جویی دانشجویان رشیدی است که درس استکبار ستیزی و مقاومت ملت ایران را به گوش جهانیان رساندند.16 آذر دانشجویان ایران با شور و شعور برگرفته از نهضت عاشورا و در پرتو مشعل فروزان عدالتخواهی؛ پرچم مبارزه با زیاده خواهی‌های مستکبرین و ظالمین دوران را برافراشتند و با خون پاک خویش نهال پر خیر و برکت حاکمیت اسلام را در سرزمین سرافراز ایران آبیاری کردند.

🔶امروز استكبار جهاني و در راس آن صهيونيسم جهاني در پي آن است تا با سست كردن پيوندهاي عميق دانشجو با خط ولايت و دور كردن اين قشر متفكر از دامان علم، جهاد علمي كشور را متوقف نمايد. ترور نخبگان ، مصداق بارز برنامه بلند مدت امپرياليسم است اما مجاهدت دانش پژوهان، دشمن را قطع يقين مايوس خواهد كرد.

🔶بی شک پیشرفت و تعالی غرور آفرین این مرز و بوم در سال‌های اخیر مدیون روحیه خودباوری، غرور ملی، بنیه علمی و اتکا به دانش بومی دانشجویان متعهد و متخصصی است که با سلاح علم و ایمان و تکیه بر اراده ملی ،نوک قله های عزت و افتخار را نشانه رفته اند. دانشجویان مدیران آینده کشور می باشند و تلاش این عزیزان موجبات تعالی و سربلندی کشور را فراهم ساخته و همگان به این امر اذعان دارند که در هر زمان که دانشجویان پویا، پرتحرک و با انرژی باشند در نهایت رشد و نمو در کشور عزیزمان ایجاد می شود .

🔶اینجانب ضمن گرامیداشت حماسه ۱۶ آذر و یاد و خاطره شهدای عزیز دانشجو، این روز را به ‌تمامی دانشجویان فرهیخته، سخت کوش، پویا، پرسشگر، پرنشاط و مطالبه گر دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی ایران اسلامی به ویژه شهرستان های بهبهان و آغاجاری و همچنین اساتید دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی تبریک عرض نموده و امیدوارم بتوانیم راه بنیان‌گذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) و شهدای گران‌قدر انقلاب اسلامی را تداوم بخشیده و در مسیر خدمتگزاری صادقانه و خالصانه به ملت فهیم، عدالت‌خواه و آزاده ایران اسلامی بیش‌ از پیش کوشا باشیم.

محمدطلا مظلومی

نماینده بهبهان و آغاجاری در مجلس شورای اسلامی

,

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست