پیام تبریک نماینده مردم شریف بهبهان و آغاجاری به مناسبت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران

🔰پیام تبریک نماینده مردم شریف بهبهان و آغاجاری به مناسبت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران

متن پیام به شرح ذیل می باشد:

«بسم الله الرحمن الرحیم»

 

🔵بیست و دوم بهمن ماه، یادآور تاریخ اراده ملت ایران برای تغییری بزرگ است، دستاورد شگفتی که مرهون خودباوری ملتی با اصالت بود و با رهبری امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران همراه بود. در چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و حماسه بی‌بدیل ۲۲ بهمن، بار دیگر با آرمان‌های امام راحل(ره) و شهیدان والامقام، تجدید میثاق و با رهبر معظم انقلاب اسلامی، حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) تجدید بیعت و برپاسداشت ارزش‌های برخاسته از آموزه‌های دینی و هویت ملی‌مان تأکید می‌کنم.

 

🔵اکنون که چهل و پنج سال از انقلاب اسلامی ایران می‌گذرد، دشمنان و مستکبرین جهان هر چه در توان داشتند، گذاشته‌اند تا شاید بتوانند انقلاب اسلامی را از ادامه مسیر بازدارند اما موفق نشده‌اند. ویژگی‌های انقلاب اسلامی آن را در چشم دلبستگانش چنان جای گرفته که هیچ‌گاه از عظمت و درستی آن کاسته نخواهد شد.

🔵به بیان مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، شعارهای انقلاب اسلامی یعنی اخلاق، معنویت، عدالت، برادری و ایمان، همگی آرمان‌های بشری از ابتدا تا به امروز بوده‌اند که گویی بار دیگر توسط انقلاب اسلامی رخ عیان کرده‌اند. ویژگی‌هایی که امروز، تداوم آنها را در سیاست‌های داخلی و خارجی ایران اسلامی عزیز به عیان مشاهده می‌کنیم. مردمی بودن، دینی بودن، حمایت از مظلومان جهان و ایستادگی در مقابله با مستکبرین جهانی که تجلی آن را در ضدآمریکایی بودن می‌توان دید، نشانه‌های راستی و عظمت این انقلاب است.

🔵اينجانب ضمن گراميداشت ياد و خاطره امام خمينی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و شهدای والامقام، فرا رسيدن چهل و پنجمین سالگرد پيروزی انقلاب شكوهمند اسلامی را به همه فجرآفرينان، ملت شريف ايران اسلامی و مردم شریف حوزه انتخابیه تبريك و تهنيت عرض می‌نمایم، رجاء واثق کردم با حضور پرشکوه و حداکثری در انتخابات یازدهم اسفند برگ زرین دیگری بر کارنامه سراسر درخشان این ملت بیفزایید و از درگاه خداوند متعال، سرافرازی روزافزون ايران اسلامی را تحت توجهات حضرت ولی عصر(عج) و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه‌ای (دامت برکاته) مسئلت می نمايم.

محمدطلا مظلومی
نماینده مردم شریف بهبهان و آغاجاری

Related Posts

نتیجه‌ای پیدا نشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست