پیام قدردانی محمد طلا مظلومی از مردم نجیب و شریف حوزه انتخابیه بهبهان و آغاجاری، زیدون، تشان، منصوریه و بخش مرکزی

📌 پیام قدردانی محمد طلا مظلومی از مردم نجیب و شریف حوزه انتخابیه بهبهان و آغاجاری، زیدون، تشان، منصوریه و بخش مرکزی:

   “اطلاعیه”

           «بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِیم»

       “مَنْ لَمْ يَشْكُرِ اَلنَّاسَ لَمْ يَشْكُرِ اَللَّهَ”

🔹مردم قدردان، فهیم و با بصیرت شهرستان بهبهان و آغاجاری، زیدون، تشان، منصوریه و بخش مرکزی؛ این پرورش یافته ی دامان پر مهر شما خوبان، با شکر و سپاس، تقدیر و تحسین؛ دستان کریمتان را میبوسم و خاک گام‌های راسخ همه شما خوبان را توتیای چشم خود نموده و بر غیرت و همت بی مثال تان آفرین نثار می نمایم.

🔹اینک که به یُمن بهره‌مندی از موهبت و الطاف واسعه خداوند منّان، ذیل سایه ی هدایت و رهبری مقام عُظمای ولایت، حضرت آیت الله العظمی خامنه ای(مدظله العالی) و با اتحاد و یکپارچگی شما سروران عزیز، یکبار دیگر افتخار خدمتگزاری مجدد نصیب اینجانب شده است؛ لذا بر خود واجب دانسته که از آحاد مردم شریف حوزه انتخابیه، از همه اقشار، اصناف، اقوام، تشکل ها و بویژه خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران و همه دست اندرکاران امر انتخابات، نیروهای جان بر کف نظامی، انتظامی، امنیتی و قضایی، بسیج مردمی و همه کسانی که یکبار دیگر این حماسه‌ کم نظیر را خلق نموده و عليرغم تلاش‌ها و هزینه‌های دشمنان خارجی و سرسپردگان خارج نشین، با مشارکت ۵۰ درصدی خود در جامعه امید آفرینی نمودند؛ تقدیر و تشکر نمایم.

🔹همچنین‌ از تمامی نامزدهای شریف و فرهیخته‌ی انتخاباتی و هواداران آنان که با حضور خود موجب ایجاد شور، شوق و امیدواری در جامعه شدند؛ صمیمانه و خاضعانه سپاسگزاری نموده و آغوش خود را برای جلب همکاری این عزیزان گسترده می نمایم. چراکه اعتقاد دارم اکنون زمان تبدیل آن رقابت ها به رفاقت ها فرا رسیده است.

🔹در پایان از صبوری و محبت مردم نجیب و شریف حوزه ی انتخابیه؛ بویژه زحمتکشان ستادهای تبلیغاتی اعم از تک تک خواهران و برادران دینی خود و همچنین از تمامی پرسنل خدوم و زحمتکش شهرداری؛ بویژه واحد تنظیف که در این ایام تبلیغات زحمات زیادی را متقبل شدند سپاسگزاری و همچنین عذرخواهی می‌نمایم. آرزومندم که خداوند بزرگ به همه شما عزیزان اجر وافر عنایت فرماید – ان شاءالله.

« به امید فرارسیدن روزهای درخشان آینده »

خدایا چنان کن سرانجام کار
تو خشنود باشی و ما رستگار

محمد طلا مظلومی
“منتخب مردم نجیب و شریف بهبهان، آغاجاری، زیدون، تشان، منصوریه و بخش مرکزی دوره دوازدهم مجلس شورای اسلامی”

Related Posts

نتیجه‌ای پیدا نشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست